۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

با درود به همه ي آناني كه بيدارند و براي بيدار كردن ديگران ازخواب جهل و خرافات ؛ همواره پيكار ميكنند : (شمس ايران)
.................................................................................................................................................
در( يك وبلاگ) از طريق سايت مشهور شده ي (بالاترين) مطلب عجيبي ديدم كه آنرا عينا" براي شما خوانندگان عزيز( آلارا) درهمينجا به صورت ( كپي - پيست ) آورده امش تا ببينيدش و بخوانيدش و ... و... و...  و اينك آن مطلب را در زير مشاهده كنيد :
15/2/1390 پنجشنبه در ساعت 23:45  ارسال گرديد .
.................................................................................................................................................

پنجشنبه, می ۵, ۲۰۱۱

حضرت محمد(ص):بعدازظهر با همسرخود جماع(س.ک.س)نکنید تافرزندانتان کودن نشوند!

(((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))

 با زن خودت در اول ماه و نيمه ماه جماع مكن كه ممكن است اولاد توبه مرض جنون وجزام مبتلا گردد
 بعد از ظهر جماع مكن كه اولاد مات و متحير و سبك مغز شود و تاجنب هستي نزديك قرآن مرو كه مبادا آتش ازآسمان آيد و شماها را بسوزاند.
 يا علي در موقع جماع خرقه بلندي بپوش و به  زن خود بپوشان كه هر گاه دو نفر در يك خرقه باشيد ،دشمني بين شما ايجاد كند تا به طلاق برسد.
 يا علي در شب فطر و شب اضحي و نيمه شعبان و شب بيست و نه و سي شعبان در زيرآفتاب وزيردرخت ميوه جماع مكن كه نقايص دراولاد پديدار شود.چون زن تو باردار شد و حامله گشت با وضو با او جماع كن درغيراين صورت ممكن است قلب او كوروبخيل شود.
  ايستاده جماع مكن كه كه فرزند فراش خود را تر مي سازد و بوال مي گردد.
 در شب فطر و شب اضحي مجامعت مكن كه نطفه در رحم پير مي شود.
 يا علي مجامعت در شب اضحي فرزند را چهار و شش انگشتي مي نمايد.
 در برابر آفتاب جماع مكن كه فقرو،تنگي به فرزند روي مي آورد و بين اذان و اقامه نباشد كه حريص بر دنيا مي شود و سفاك مي گردد.
 يا علي هميشه با وضو به بستر زن خود برو و گرنه دل فرزند بي بصيرت و بخيل مي گردد و جماع در نيمه شعبان نباشد كه صورت اولاد پر مو مي شود. 
يا علي جماع در شبهاي دوشنبه فرزند را حافظ قرآن و راضي به قسمت مي سازد و در آخر رجب موجب بهت و جنون فرزند مي شود .در شب سه شنبه شهيد مي گردد و رقيق القلب و سخي الطبع مي شود. شب پنج شنبه حاكم و عالم  و شب جمعه فقيه مي گردد. عصر جمعه دانشمند و محقق مي شود.
 يا علي جماع در اول شب موجب سحر و توجه به دنيا ميشود ،اين وصاياي مرا گوش كن كه من از جبرئيل شنيدم و حفظ كردم.
 و از حضرت صادق نقل مي شود كه :كسي كه مي خواهد با زن خود براي اولاد ذكور مجامعت نمايد ،دست راست خود را بر چشم راست خود بگذارد و هفت مرتبه سوره انا انزلنا بخواند. پس از آن مجامعت كند به همان اراده و هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه سبحان الله و ده مرتبه استغفرلله و نه مرتبه سبحان العظيم و يك مرتبه اين آيه را بخواند:استغفرالله ان الله كان غفارا يرسل السما عليكم مدرارا و يمددكم با موال و بنين و يجعل لكم جنات و يجعل لكم انهارا.
   (((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر