۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

با درود به خوانندگان « آلارا »                 شنبه : 1390/2/17

يك ايميل براي يكي از دوستان رسيده ؛ كه ايشان نيزآنرابراي من فرستاده وبااندكي ويرايش در متن آن ايميل؛ اين «بنده خدا» نيز صلاح ديدم كه دراين وبلاگ به شمايان ارائه اش نمايم؛ تحت عنوان«شيخ و كشيش دواُستادِ بَرجَستهءشيطان اند»،در اينجا  متن ايميل همراه با دوتصويرضميمه اش را درزيرخط نقطه چين براي مشاهدهءشما خوانندگان وبينندگان گرامي آورده ام؛ ملاحظه اش بفرمائيد:
.........................................................................   
 درساعت  20:20 جمعه شب : 1390/2/16
........................................................


دو تصوير برايم فرستاده شده ؛ يكيش آخونديست كه دارد دختران را
درس هاي اسلامي ! ميدهد كه از مشاهده ي عكس معلوم است ونيازي
به شرح وبيان ندارد ( يا دارد ! ) و ديگري كشيشي است كه درنهانگاه
رودخانه اي دارد دوشيزه خانمي را غسل تعميد ميدهد تابعد متبركش كند.                                                                        در حدود 34 سال پيش «عارف مرد شاعري» رباعيء نابي سروده بودوآنرابه
 من بنده ي فقط خدا به عنوان امانت سپرده بود و حالا كه او سالهاست در
 زير خاك؛ آسوده خفته است و روح بيدارش در من هنگامه دارد بر خويش
واجب ميدانم كه آن رباعي را به طرز امانت به شما بدهم وپس از اينكه اين
بنده ؛ زير خاكي ؛ شدم ؛ شما اين رباعي را اگرشدمنتشرش كنيد و اگربازهم
ديكتاتوري ادامه داشت آنرا به ديگري به طرز امانت بدهيد تا بالاخره به دست
اهل روزگاران برسد تا بخوانند و بدانند وبفهمانند به آنان كه به آزادي فكري و
روحي رسيده اند . و ابنست آن رباعيء مذكورالفوق كه در زير آورده شده است
.....................................................................................
                                       رباعي
                                    ..............
                         بشنو اي دوست از من تجربه كيش
                         مشنو سخن ريائي ي شيخ و كشيش
                          آلوده به دين اين سگان گر شده اي
                          روغسل به مي كن وتيمم به حشيش
........................................................................................
فقط من در عجب از مرحوم سراينده ي اين رباعي هستم كه مگرازسگها ي مهربان و
باوفاچه بدي ئي ديده است كه آلودگيء اين دولجن كثافت را به سگان نسبت داده است؟
به خدا قسم ميخورم كه سگ هزاران هزار مرتبه پاكتر و بهترازاين دو گروه پليد است
 يا علي مدد . ببخشيد.
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر