۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

از دزدي 550 بسته كاغذ a4 تا مقام شامخ (ولايت سفيه ) آق علي ي عاق پدر شده !

با درود به ملت ارجمند ايران 
.................................
و : با عرض تسليت به خاندان جليل القدر زنده ياد«عزت ا...سحابي» و دختربزگوارش شهيد راه آزادي«هاله سحابي»
....................................................................................................................................................
چه كمك ها كه به آق علي خامنه اي نكرد آن پير بزرگوار كاشاني الاصل . 
 وچه خدماتي كه به زورحيله واُلدُرُم پُلدُرُم ازجناب مرحوم سيدعاليمقام«قبولي»نصيب اين«امين الظالمين» نشد و تازه كتاب دستنويس «جفر»ش راگرفت ولي آن بزرگمردتربتي الاصل سه برگه ازآن سه كتاب دستنوشته رامخفيانه كنده بود تا خامنه اي پي به اسرار«سطرمستحصله»نَبَرد.و بعد دستورداده بود كه او را درجوارحرم مطهرحضرت رضا«ع»به خاك بسپارند(چون فرموده بود سه روزبعدازديدارآق علي باوي در خانه ي خودش، به رحمت خدا ميرود، يعني ميميرد،وچنين هم شد.).
و كتاب جفرش را خامنه اي به نام خودش منتشر كرد و نسخه ي چاپي اش درمخزن
كتابخانه ي آستانقدس رضوي موجود است و البته جزء كتب ممنوعه ميباشد و به هيچ كس كه نميدهندش هيچ ، بلكه افرادمحققي كه اين نسخه ي چاپي خامنه اي را درخواست كنند مورد«سين.جيم»هاي وحشتناك قرارميگيرند و و و... 
خدا را بگردم كه اين جانشين قلابيء «خميني»بوسيلهء«رفسنجاني»، حالا اگربدانيدكه به چه روزي افتاده است !هر لحظه آرزوي مرگ آبرومندانه ميكند .
همين آق علي ، حدود بيست سال پيش در جواب يك درويش آواره شده كه اورابه ترك مقامهاي پوچ دنيائي فرا خوانده بود به مرحوم«قدسي»و« مَش مَمّد»گفته بوده كه بِهِش بگين( به آن درويش )ما خودمان بهترميدانيم چه كنيم وتابِچِلَد ميچِلانيمش . تودهانت را ببند وگرنه ميگم چنين و چنانت كنند . و آن درويش خانواده و خانقاهش را ول كرد و گم و گور شد ، شايد هم گم و گورشده اش كردند . بيش از اين فعلا" عرضي نيست و به قول حضرت مولانا:( اين سخن بگذار تا «سال» دگر! ).
..........................................................................
  نوشته شده در ساعت11:22ي شنبه ي 1390/3/14«ش. ا»
..........................................................................

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر