۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

اغت شاشيدن به سَبكِ ايراني بر( تجاوز كاران ) ناپاك پاكستاني !

با درود به ياران و دوستان و خوانندگان گرانقدروارجمند وبلاگ « آلارا » . 

گاهي انسان مطلبي ميشنود يا موردي را در جائي ميخواند و ممكن هم هست اتفاقات يا حوادث و رويدادهائي را نيزشاهد و ناظربوده باشد كه اگر بوئي از معرفت انساني برده باشد دلش از اين موارد تلخ وغير انساني چنان به درد مي آيد كه حتي با فرياد كشيدن هم نميشودآن عقده ي استخواني ي گلوگيروخفه كننده را از درون خويش به بيرون پرتاب كرد . واقعا" در دنياي بسيار وحشيءامروز چه فاجعهء دهشتباري دارد اتفاق مي افتد ؟ چرا هيچيك ازاديان مثلا" رهائي بخش ديرين و فرقه هاي كنوني و قوانين سازمان هاي مختلف جهاني ، نتوانسته و نمي توانند بشريّت را از اينهمه ظلم وفقر و جنايت و بي ناموسي و فحشاء و فساد هاي دروني و بيروني،نجات بدهند؟چرا اينهمه انقلاب هاي اسلامي ومسحي وغيره ، با آنهمه طمطراق و ابهّت و شُكوه ظاهري شان، سرانجام توزرد وكثيف ولجني ودروغين ازآبدر مي آيند ؟ ايهمه كتاب ، اينهمه فلسفه هاي رنگارنگ ، اينهمه تفاسيرگوناگون بر كتب الهي و غير الهي ، چرا هيچكدام ازآنها و اينها تا به امروز و شايد تا هميشه ي زمان و همه ي ايام و روزگاران آينده ، هيچكدام ، آري چرا هيچكدام از اين كتاب ها ووو نتوانسته اند جوابگوي پرسش هاي بشر در راه رهائي و رستگاري اش باشند ؟ چرا؟ جدّا" چرا ؟ آيا هرگزبه مخ يكي از اين بزرگان دين و فلسفه و هنر و ادبيات و اقتصادو... ، خطور كرده كه ، همه شان جز دروغگويان و رياكاران وفريب خوردگان و فريب دهندگاني بيش نبوده اند . بيش از اين طولاني اش نميكنم ، مطلبي را در جائي ديدم ، خواندم و تف كردم بر
چنين قانون ها و قانون گذاراني كه گيرم نه تنها اسلام را ، كه شرافت ناب آنسان رابه زير سؤال ميبرند . شايد بعضي از شما پيش ازنويسنده ي اينمطلب ، موضوع  موردنظرم را ديده و خوانده باشيد و با اينكه حدوديكماه از اين فاجعه ي ضدّ انساني ميگذرد بازهم لازم دانستم آن رادروبلاگم« آلارا » ارائه دهم تا بار ديگر عدّه اي بيشتر بر روي اين مُجريان قوانين مزخرف و شيطاني ، تف كنند وحتي به قول يك وبلاگنويس ديگر « اغت شاشيدن » كنند و كنيم و كنيد . ماجرا در همين كشور همسايه مان«پاكستان» رخ داده است . من فكر ميكردم گوه بودن و نجس بن نجس بن ... بودن خاصّ رهبران شريعت اسلامي ي ايران است ، حالا مي بينم اين انقلاب ، كثافاتش را به همه ي كشور هاي اسلامي صادر كرده است آنهم چه صادرات لجني !!! 
اصل مطلب را در زير آورده ام بخوانيد و وقتيكه كاملا" خواندنش را تمام كرديد آبغوره نگيريد، برويد بر همه ي فكريدن هاي خودتان ، و بر باوريدن هاي 32 ساله ي گوساله ي ذهنيت هاي دين مآب بازي هاتان اغت شاشيدن كنيد. و البتّه دو سه هزار بُشكه از فكريدن ها و اغتشاشيدن هاتان را براي جناب « خ . ر » تان و خانواده اش و « ا.ن» عنترش ارسال فرمائيد . و امّا مطلب :
................ ايتاليا - فلورانس : نوشته و ارسال شد در22 / 4 / 1390 توسط : ج . ا . شمس ايران ................
*************************************************************************
                                          

تجاوز به دختر 18 ساله ای در ملاء عام (تعداد بازدید: 326945)
18:04 - 1390/03/15
به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.
 در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.
در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد. “
طبق گزارشهای منتشر شده برادر 11 ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار میباشد با دختری از قبيله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.
دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.
در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.
طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند.
منبع:پرداد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر