‏نمایش پست‌ها با برچسب بهاگوان راجنيش اشو. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب بهاگوان راجنيش اشو. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

 درود به دوستان جديدم(=خوانندگان مطالب وبلاگ :« آلارا»).
يك مورد كوتاه وزيباي معنوي ديدم از«بهاگوان راجنيش اشُو» كه خوب دانستم آن اندكِ بسيارمعنا رابه شماياران اهداءكنم:
آدينه : 1390/2/16
...............................................................................
يك تولد توسط پدر و مادرجسماني تان به شما داده شده است .
تولدي ديگرچشم به راه ورود شماست .
بايد خودتان آن تولدديگر را به خودتان ببخشيدش.
يعني خودتان بايد پدرومادرخودتان بشويد.
آنگاه تمامي ي انرژي هاي مثبت به درون شماراه مي يابد.
ومداري دروني براي تان ميشود.
 « بهاگوان راجنيش اشو »
......................................................................................................................................................